poniedziałek, 12 września 2011

beige and blue

Witam:)
Korzystając z ostatnich ciepłych chwil postanowiłam opublikować jeszcze jakiś lekki, prawie letni zestaw. Koszulę już znacie z jednej z poprzednich stylizacji- dziś w troszkę innym wydaniu. Myślę, że z szortami w kolorze beżu bardzo fajnie się skomponowała. Do tego dodatki w postaci torebki w panterkę i złotego naszyjnika. Co Wy na to? Podoba się?:)
Pozdrawiam ciepło i idę korzystać z ładnej, słonecznej pogody:)









koszula - Vero Moda outlet

szorty - Primark

buty - Zara

torebka - River Island

naszyjnik - H&M

zegarek - Allegro

37 komentarzy:

  1. Nigdy nie byłam fanką 'bufek' ale u Ciebie wyglądają naprawdę fajnie. Dobrze dobrany krój. I ładny strój w całości!
    Pozdrawiam,
    M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam takie same spodenki tylko, że czarne! ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. najbardziej podoba mi się torebka;)

    OdpowiedzUsuń
  4. koszula jest świetna! Idealnie wygląda ze spodenkami! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluzeczka śliczna, podobnie szorty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super koszula! u mnie niestety już jesień pełną parą, zazdroszczę pogody ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię takie połączenia kolorystyczne! a bluzka jest śliczna, bufki mają cały urok! :)
    pozdrawiam.
    MadameBijou

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna kompozycja, lubię to połączenie kolorów. Koszula jest piękna, chcę taką samą! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna koszula! Uwielbiam jeansowe koszula a ta ma niesamowity kroj:)
    Dojrzałam również że masz piękny zegarek...zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna, ale o piękna torba!

    zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiele...bardzo wiele bym oddała za tę torebkę! Jest boska!

    OdpowiedzUsuń
  12. z makijażem pod kolor to już takie "zboczenie zawodowe" :D. Dziękuję :*. Swoją drogą świetny set - koszulka absolutnie zdobyła moje serce - zazdroszczę Ci jej!

    OdpowiedzUsuń
  13. Torebka jest świetna :) Musi być milutka ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. genialny outfit! bardzo mi sie spodobala ta koszula ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz świetnie :) Na ulicy z pewnością zwróciłabym na Ciebie uwagę!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. koszula świetna!wygladasz super :) zgrabniocha z ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  17. koszula prezentuje się rewelacyjnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. torebka i koszula są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Torebka jest świetna :D fajny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Hi! I found your blog and I like it so much! you look really great in this outfit!
    Come and visit my blog, and if you like it, follow me, I'll be waiting for you!

    Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń