sobota, 16 czerwca 2012

stripes again

Witam:)
Ponownie stylizacja z sukienką w paski- nic na to nie poradzę, że ostatnio ją uwielbiam:) Ożywiłam ją koralowym paskiem i neonowym zegarkiem. Do tego dołożyłam niebieską torebkę w kształcie worka, który ostatnio kupiłam na wyprzedaży:) Całość niezbyt krzykliwa, bardziej elegancka. Co Wy na to??:)
Pozdrawiam ciepło:)
Zapraszam na mojego facebook'a :)

















sukienka i pasek - Primark

szpilki - Zara

marynarka - H&M

zegarek - Promod

naszyjnik - Diva

torebka - NY

17 komentarzy:

  1. moją uwagę przykuły dodatki :)
    ogromniasty pierścionek i dojść nietypowy naszyjnik, fajne połączenie i ciekawy efekt :))

    OdpowiedzUsuń
  2. ładniutko Ci w tej sukieneczce!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna, idealnie leżąca sukienka!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem na "tak"...bardzo mi się ten zestaw podoba ;))) ...śliczny naszyjnik :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. amazing dress!love it!

    OdpowiedzUsuń
  6. trochę buty mi nie pasują, lepiej wyglądałyby baleriny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z balerinami już ją pokazywałam, teraz uznałam, że pora zestawić ją ze szpilkami:)

      Usuń
  7. Nie dziwię się, że ja uwielbiasz, bo jest świtna! a naszyjnik piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  8. prosta sukienka a dodatki tak kolorowe ale delikatne sprawiły ze stała się bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna sukienka! :)
    Zmieniłaś ostatnio aparat? Bo masz ładniejsze zdjęcia i nie wiem, czy to kwestia nowego sprzętu, czy obróbki:D
    Buziaki;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie zmieniałam aparatu- cały czas pstrykam tym samym więc to raczej kwestia obróbki:) cieszę się, że zdjęcia Ci się podobają:) :*

      Usuń
  10. jestem na tak :) świetny zegarek!

    OdpowiedzUsuń
  11. jak mnie tu dawno u Ciebie nie bylo! :) niestety sesja wziela mi ostatki czasu :D musze wszystko nadrobic :) kwitniesz kochana! w paskach Ci idealnie :) i widze, ze widzimy sie 30!! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowna sukienka! i nie dziwie Ci się, że ją uwielbiasz :)

    OdpowiedzUsuń