sobota, 6 sierpnia 2011

The first one...

Witam:)
Mam nadzieję, że spodoba się Wam mój "styl", który będę prezentować sukcesywnie:) Mam również nadzieję, że wystarczy mi determinacji i czasu, aby regularnie tutaj zaglądać:)
A teraz bez zbędnych wstępów pokazuję zdjęcia zrobione na spacerze nad Wartą w dość upalny dzień- oby więcej takich dni tego lata:)
A teraz seria fotek:)












sukienka i okulary - New Yorker

sandałki i torebka - River Island

bransoletki - H&M

zegarek -prezent

pierścionek - Primark

2 komentarze:

  1. Dziękuję bardzo.
    W takim razie polecam zainwestować w małą czarną sprawdza się w najbardziej kryzysowych sytuacjach wystarczą fajne dodatki.
    Śliczna długa sukienka sama na taką poluje

    OdpowiedzUsuń
  2. faja sukienka ale ja za kurdupel jestem na taką :D

    OdpowiedzUsuń