środa, 10 sierpnia 2011

Red- today's colour

Witam:)
Zdjęcia do dzisiejszego posta zostały zrobione już jakiś czas temu, ale idealnie pasują do dzisiejszej aury:) Czerwone spodnie- ostatnio moje ulubione, bardzo fajnie zgrały się z jeansową koszulą upolowaną na wyprzedaży, do tego wyraziste dodatki w postaci miętowego naszyjnika, pierścionka i kopertówki. Mam nadzieję, że set się spodoba:)
Pozdrawiam ciepło:)












spodnie - Pull & Bear

koszula - Vero Moda

buty - Zara

kopertówka - Reserved

naszyjnik - H&M

pierścionek - River Island

40 komentarzy:

  1. mam bardzo podobne spodnie:) jeśli lubisz przeglądać modowe blogi zapraszam do mnie:) zachęcam do obserwacji;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pozytywnie wyglądasz :) zachęcam do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia ;)
    pozdrawiam ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. spodnie świetnie na Tobie leżą, masz tak zgrane nóżki, że kolorowe rurki są jak stworzone dla Ciebie! ;)
    Bardzo podoba mi się koszula, torebka jest cudowna! :)
    Całość bardzo udana! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna torebka i pierścionek!

    OdpowiedzUsuń
  6. ladnie,masz piekny naszyjnik ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dziękuję i zapraszam do OBSERWOWANIA dzięki czemu będziesz informowana na bieżąco o nowych zdjęciach, postach itd :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne są te spodnie :) są na mojej must have liście :)

    pozdrawiam Ciebie serdecznie również z Poznania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Spodnie super wyglądaja na Tobie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie poważne to połączenie - może przez buty i kopertówkę - a więc nie w moim stylu, ale spodnie mi się podobają.
    No i rzuca się w oczy, że masz ładną buzię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przede wszystkim piękna koperta i naszyjnik! Zazdroszczę;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://mullanstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. dziękuję ;) ty też świetnie wyglądasz, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny zestaw! Zakochałam się w koszuli i czerwonych rurkach.:)

    Pozdrawiamy, dodajemy^^

    OdpowiedzUsuń
  14. dziękuje:) zrobienie warkoczy zajęło caaaaaałe 5h - dwie koleżanki mi robiły:)
    czerwone rurki są świetne, sama chciałabym takie mieć, niestety nie mogę znaleźć swojego rozmiaru:( pozdrawiam i dodaję do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  15. Spodnie świetne:))
    A co do moich włosów-to kręca mi się naturalnie-raczej nie muszę im pomagać ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. ooo most jordanowski, zawiesiłaś swoją kłódeczkę?:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Podobają mi się spodnie, bardzo ożywiają cały zestaw : )

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolor spodni przepiękny. Nie powinniśmy bać się wyrazistych kolorów!

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ładna biżuteria

    OdpowiedzUsuń
  20. pierścionek śliczny:)

    zapraszam do mnie i do dodania się do obserwatorów :)

    www.arynsa-arynsa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję bardzo za odwiedziny;*;*
    Twój blog zapowiada się bardzo ciekawe;)
    Dodaję do obserwowanych liczę na rewanż;P

    the-blondes-pancakes-of-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. kocham czerwone rurki ;) świetnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczne buciki :)
    dziękuje i zapraszam ponownie (nowy post!)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładna koszula, świetnie wygląda razem z tymi spodniami. Myślę, że wyglądało by to fajnie gdybyś spróbowała wpuścić koszule w spodnie i założyła jakiś cienki paseczek :)

    OdpowiedzUsuń
  25. rany, rany kocham Twój wystrój bloga! MM! pozdrawiam http://mtoto-wangu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajny zestaw, mi bardzo spodobal sie naszyjnik i pierscionek:)

    OdpowiedzUsuń
  27. świetnie wyglądasz :)

    zapraszam do nas
    http://ihaaaaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. super koszula i naszyjnik, bardzo fajnie wygladasz ;) obserwuje,a Ty? ;>

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajne dodatki i wszystko super ze sobą razem wygląda;)

    http://food-is-so-good.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. cudne spodnie :) slicznie wygladasz!

    OdpowiedzUsuń
  31. świetne spodnie - czerwone rurki są moim must have'm, będę ich szukać jutro na zakupach:) koszula też mi się bardzo podoba

    OdpowiedzUsuń
  32. Wyglądasz rewelacyjnie :)
    Koszula i pierścionek bardzo mi się podobają :)
    I te czerwone spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. A tą torebkę upatrzyłam już sobie rok temu! Bardzo ładna

    OdpowiedzUsuń
  34. Poważnie ale podoba mi się! Zapraszamy do nas.

    www.ladies-in-furs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń