środa, 26 października 2011

beige and red

Witam:)
To połączenie kolorystyczne bardzo mi ostatnio przypadło do gustu- czerwień fajnie podbija beż  i odwrotnie tworząc idealne połączenie:) Bardzo podoba mi się również połączenie czerwieni z czernią, ale to innym razem:) W koszuli podoba mi się nie tylko jej kolor, ale również krój, który sprawia, że nie jest ona bardzo sztywna i zobowiązująca jedynie do pracy- można ją również założyć do bardziej casualowego stroju. Na koszulę wystarczy zarzucić cieplejszy kardigan i założyć botki i można iść do pracy:)
Jak Wam się podoba takie zestawienie kolorystyczne?
Pozdrawiam ciepło:)


P.S. Z racji zimna za oknem zdjęcia w mieszkaniu- niestety nie było możliwości nie uchwycenia niektórych elementów mieszkania (np. na niektórych zdjęciach widać "kolekcję alkoholi mojego mężczyzny" co nie wcale nie znaczy, że namawiamy do spożycia;))











mina z serii "daleko jeszcze?" ;)



koszula - vintage

spodnie - Pull & Bear

szpilki - no name

naszyjnik - Reserved

kolczyki - River Island

zegarek - allegro

bransoletki - La Gelateria

19 komentarzy:

  1. Super buty, widać, że stawiasz na oryginalność.
    Pozdrawiam

    http://marysia-bijou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Muuuszę to napisać ... przepiękna szafka. Śliczny kolor. Mój ulubioooony!

    A Ty jak zwykle pięknie, z klasą, z uśmiechem!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna koszula. Świetnie wygląda z tymi spodniami!

    OdpowiedzUsuń
  4. koszula boska, świetne połączenie kolorów! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie wyglądasz - uwielbiam to połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. te buty są przepiękne! nie mogę oderwać od nich oczu ;)
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie!

    http://aaarabesque.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. niby taki prosty zestaw ale przykuwa uwagę :) ma to coś w sobie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. super połączenie :)
    a łapacz snów... działa :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się. Pasuje do Ciebie taki zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajny zestaw! podoba mi się takie połączenie.

    zapraszam do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie się prezentujesz, zegarek bardzo mi się podoba i kuferek w tle w kwiatki jest uroczy ;)) pozdrawiam i zapraszam do siebie buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne spodnie ! ;) Wyraziste i rzucające się w oczy :)

    Pozdrawiam ! :)

    ps: zdradź mi sekret i powiedz mi gdzie kupiłaś te "kamyczki", które doszyłaś do koszuli z poprzedniej notki ? ( która swoją drogą bardzo fajnie Ci wyszła) :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie się Pani prezentuje :)
    pozdrawiam, denzee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. podoba mi się to zestawienie:) jest oryginalnie, elegancko i kobieco ;) cały zestaw do Ciebie pasuje ;) pozdrawiam serdecznie i obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne połączenie! piękne buty, bardzo orginalne!

    OdpowiedzUsuń
  16. klasycznie i z klasą, ja bym jednak zmieniła te szpilki, nie pasują mi tu coś ;p ale ogólnie jestem na tak

    OdpowiedzUsuń
  17. genialne spodnie, połączone z koszulą dają lekki i fajny zestaw;)

    OdpowiedzUsuń