poniedziałek, 17 października 2011

burgundowe love:)

Witam:)
Dzisiejsza stylizacja to mix najnowszych jesiennych trendów- mamy tutaj kwiecistą sukienkę, węża na torebce i burgund na nogach:) Można by rzec, że taka mieszanka printów to nic dobrego, ale moim zdaniem wygląda całkiem nieźle;) Ocenę pozostawiam Wam moje drogie:) Co sądzicie?:)
Pozdrawiam ciepło:)











sukienka - Mango outlet

kurtka - Republic

naszyjnik - Diva

torebka - River Island

zegarek - allegro

bransoletki - La Gelateria

buty - Fleq.pl

30 komentarzy:

  1. zazdroszczę sukienki! Butki nieziemskie! CUDO, mój ulubiony zestaw u Ciebie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak, zgadzam się z famfaramfam! :) To najlepszy set jaki tu widziałam, jest dużo wzorów, ale połączyłaś je tak umiejętnie, że naprawdę miło się patrzy, jestem zakochana w butach i Twojej słodkiej buuuuzi!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle, bardzo fajnie. Piękne buciki. Śliczna jesteś.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne buty :) ja muszę się w końcu na jakieś piękności z fleq zdecydować :)
    pozdrawiam i zapraszam
    MadameBijou

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko jest cudowne, ale faktycznie miks kwiaty i wąż średnio mi gra;) inna torebka i byłoby perfekcyjnie:). Co nie zmienia faktu, że torba też jest super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekna torebka, piekna sukienka, zegarek jest mega ale buty...umarłam!!! Są przepiękne! Cały zestaw naprawdę godny zwrocenia uwagi...pieknie to wszytsko razem polączyłaś!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna sukienka. Bardzo mi się podoba. Coś mi te buty nie pasują, ale może się nie znam. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piekna sukienka, cudnie komponowałaby się z grubym swetrem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie to wszystko wygląda :)
    kurtka i sukienka <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna torebka! Świetnie wszystko połączyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. I adore that dress and those wedges are gorgeous ! If you want we can follow each other, I would be proud of that ! Kisses from Italy

    www.fashionandcookies.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki za odwiedziny u mnie i za komplement :) W rzeczywiści jesteś ode mnie dużo szczuplejsza, więc na pewno byś w tych pasiakach wygladała super! Tymczasem szalenie podoba mi się Twoja sukienka! Pięknie wyglądasz! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. pokaż więcej zdj torebki,bo śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  14. jestem zakochana w twoich butach !

    OdpowiedzUsuń
  15. Wtedy to jeszcze było ciepło ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne buty :D wyraziste i pewnie wygodne :))
    Poza tym jako torebkoholiczka powiem Ci, że masz b.ładną torebkę :)

    Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. pretty outfit and I love your watch! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podoba mi się ten zestaw :)
    Buty są genialne :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  19. zazdroszczę butów a jeszcze bardziej torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wg mnie wyszło fajnie. I ta torebka... Boska!

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo ładnie wyglądałas:) i swietny zegarek

    OdpowiedzUsuń