środa, 22 sierpnia 2012

military chic

Hello:)
Jesień zbliża się do nas wielkimi krokami, więc i ja zaczynam powoli przygotowywać moją jesienną garderobę. Wiem, że brzmi to dość dziwnie i śmiesznie w obliczu powracających do nas letnich upałów, ale sierpień już się kończy i za chwilę będzie już chłodniej. Spódnicę z baskinką już u mnie widzieliście, nowością jest koszula do której doszyłam kolorowe kamyczki, aby nieco ją ożywić. Do tego założyłam burgundowe szpilki i jesienny zestaw gotowy:) Zostawiam Was z porcją zdjęć:)
Od niedawna możecie mnie znaleźć również na Instagramie- serdecznie zapraszam:) Na facebook'a również;)
Pozdrawiam Was ciepło:)












spódnica i szpilki - Zara/ koszula - no name + DIY/ torba - allegro

15 komentarzy:

  1. Fajny pomysł z tą koszulą :) Efekt jest świetny

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie piękne buty!! :)
    WPADAJ DO MNIE NA KONKURS, naprawdę warto, nagrodą jest naszyjnik od MissSpark! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no i pięknie jest militarnie ale po generalsku - bomba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muszę powiedzieć mojemu mężczyźnie, że od dziś jestem generałem w naszym domu:D to się chłopak zdziwi;) dziękuję bardzo!:):*

      Usuń
  4. Przepiękna ta spódniczka:) Krój jest bardzo oryginalny, a kolor to jeden z moich faworytów:) Ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. dobre połączenie :) podobają mi się szpilki!

    OdpowiedzUsuń
  6. zauroczyły mnie kolorowe akcenty na tej pieknej koszuli! ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny pomysł z kamyczkami:)

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi się połączenie koszuli i spódnicy :)fantastyczne szpilki :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow ! Wyglądasz naprawdę fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuję Wam bardzo dziewczyny!!!!!:):*:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajny pomysł na stylizację, ale moim zdaniem ten odcień niebieskiego nie pasuje do koszuli.
    Lepiej byłoby z głęboką czerwienią do całej reszty. ewentualnie żółtą.
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń