środa, 29 sierpnia 2012

summer sorbet

Hello:)
Dziś połączenie limonki i fioletu. Muszę przyznać, że bardzo mi się spodobało takie zestawienie tych kolorów- jest bardzo efektowne, nie uważacie?:) Mam nadzieję, że to nie jest jeszcze koniec lata i będzie ono łagodnie przechodzić w piękną polską jesień, bez deszczu, zimna i szarugi za oknem. Póki co zostawiam Was z porcją zdjęć:)
Pozdrawiam ciepło i zapraszam na mój Instagram i facebook'a :)











marynarka i szpilki - Zara/ spódnica - mój projekt/ koszulka - NY/ torba - allegro/ zegarek - prezent/ bransolety: Parfois, River Island, H&M

25 komentarzy:

  1. Ty nawet podłogę dopasowujesz do stroju - szpilki cudo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D a to dobre;) nawet nie zauważyłam- efekt nie zamierzony;) dziękuję bardzo!:):*

      Usuń
  2. Spódniczka jest super. ♥ :)

    frymod.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz jak zawsze super, też ostatnio połączyłam podobne kolory ze sobą, ale u ciebie wygląda to o wiele lepiej i faktycznie efektownie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się kolorystyka zestawu podoba :) ...a marynarki..zazdroszczę ;) pozdrawiam !:)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo mi się podoba ta stylizacja i z chęcią porwałabym Cię na zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się ta spódnica, a marynarka sprawia, że całośc jest bardzo wyrazista. Niby klasycznie, ale z pomysłem:)

    OdpowiedzUsuń
  7. marynarka ma fantastyczny kolor. zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię Cię w takich zestawach - świetna kolorystyka, żakieciku zazdroszczę jest cudowny!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. taki był zamysł:) cieszę się, że cel został osiągnięty;)

      Usuń
  10. Genialnie wyglądasz! Prosty outfit a ma wiele uroku, a przede wszystkim mocnych kolorków ;]

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietne zdjecia fajnie ci w tej kolorystyce:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia, wyglądasz zjawiskowo ! Świetnie dopasowana spódniczka do marynarki. Piękne kolory !

    pozdrawiam serdecznie

    hypnotizingfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. genialna jest ta marynarka! marzylam o niej <3
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podoba mi się takie połączenie kolorów, a krój spódnicy jest obłędny :) Nie mówiąc już o szpilkach, które skradły mi serce! Zdecydowanie NIC bym tu nie zmieniła ! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Limonkowy żakiet!!! Umarłam jak go zobaczyłam...jest przepiekny!!!<3

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie to wszystko połączyłaś

    tamagdaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. połączenie kolorów jest niesamowite :) pięknie się prezentujesz
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. tyle kolorów !:) prześlicznie to zestawiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie połączenie kolorów, zakochałam się w żakiecie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo mi się podoba kolorystyka stylizacji :) Świetny zestaw.
    www.landofbeauty.pl

    OdpowiedzUsuń