sobota, 1 września 2012

red & soft pink

Hello:)
Dziś 1 września, który nieodłącznie kojarzy się z powrotem do szkoły i zbliżającą się jesienią. Na szczęście aura za oknem jest całkiem przyjemna, jest jeszcze dość ciepło i nieśmiało uśmiecha się do mnie słoneczko wynurzając się co chwilę zza chmur. Serwuję Wam dziś porcję zdjęć zestawu na naprawdę ciepłe dni, póki co nie mam zamiaru jeszcze żegnać lata- chcę się nim cieszyć jak najdłużej. Zostawiam Was ze zdjęciami i życzę udanego weekendu.
Pozdrawiam ciepło i zapraszam na mój Instargram oraz profil na facebook'u:)













szorty i bluzka - H&M/ szpilki - Zara/ torba - allegro/ zegarek - prezent/ bransolety: Parfois i River Island

18 komentarzy:

  1. Oby pogoda dopisywała jak najdłużej :)
    www.landofbeauty.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. szaleję za każdymi Twoimi butami! bardzo zgrabnie w nich wyglądasz. temperatura dzisiaj jeszcze pozwalała na taki outfit, ale powoli zaczyna mnie przerażać ubieranie się na "cebulkę".
    pozdrawiam i zapraszam :)
    MadameBijou

    OdpowiedzUsuń
  3. nooo nareszcie, pierwsza osoba, która nie 'wita' jesieni! podobnie jak MadameBijou również szaleję za Twoimi butami!:) i bardzo dobrze Ci w czerwieni;)

    OdpowiedzUsuń
  4. tak tak czerwień jest zdecydowanie Twoja a Ty jej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A może tak jakaś wyprzedaż Twoich ciuszków? Uwielbiam Twój styl:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej dziękuję Ci bardzo!:) nie myślałam o żadnej wyprzedaży szafy (choć i tak się w niej nie mieszczę;)) a rzeczy które chwilowo nie noszę oddaję młodszej siostrze:) zawsze kiedy jest u mnie to coś podwędzi:) jak mi się troszkę rzeczy uzbiera to faktycznie o tym pomyśle:)

      Usuń
  6. wspaniale Ci w czerwonym :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiekne buty! i fajny prosty set :) poprzedni z limonkowym zakietem rowniez cudo!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam sie z Toba!!! Oby lato trwalo jak najdluzej!!!
    A co do zestawu to jak zawsze slicznie wygladasz i jak zwykle kocham Twoje buty!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie wyglądasz w czerwieni.
    Świetne buty

    OdpowiedzUsuń