środa, 12 września 2012

burgundy

Hello:)
Pogoda za oknem powoli przechodzi w tą jesienną niestety. Dziś jest szaro, ponuro i deszczowo dlatego zestaw również należy do tych mniej kolorowych i cieplejszych. Burgundowe spodnie zestawiłam z czarną bluzeczką i szpilkami ze złotymi noskami. Zostawiam Was z porcją zdjęć i uciekam odpoczywać - ostatnie dni miałam naprawdę dość intensywne a więc myślę, że mi się należy;)
Pozdrawiam ciepło i zapraszam na mój profil na facebook'u i Instagram:)










bluzka i spodnie - H&M/ szpilki - Topshop/ torba - allegro/ zegarek - prezent/ bransolety: Parfois i River Island

27 komentarzy:

  1. bardzo ładnie dopasowane buty do tych spodni- musze się napatrzeć :))

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiekne polaczenie. bordo to moje nowe must have na jesien - nie wiem tylko co w tym kolorze kupic. moze rowniez spodnie?
    a buty- miazdza, piekne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne szpile!!! No i idelanie wpasowałąś się w mnega modny burgund ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. buty i torbe masz cudowna :) uwielbiam polaczenie czarnego z bordem
    obserwujemy?:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje nogi wydają się w tej stylizacji naprawdę dłuugaśne! Super:)
    Chyba też zapragnęłam mieć te spodnie:)
    Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam ten kolor, świetnie wyglądasz, ładna stylizacja! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Całość świetnie współgra - wszystko fajnie dopasowane. Extra

    OdpowiedzUsuń
  8. Buty przepiekne!!! Ostatnio zaczelam tez chorowac na burgund!!!
    W 100% must have tego sezonu!!

    OdpowiedzUsuń
  9. ale te szpile pięknie sie prezentują w obecności bordo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny zestaw. Gdzie można kupić te buty??

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. buty są z Topshopu odkupione od blogerki Agi z http://doilooklikeigiveafcuk.blogspot.com/ :)

      Usuń
  11. świetna stylizacja, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bluzka jest śliczna i bardzo ładnie wygląda w zestawieniu z bordowymi spodniami :) Całość perfekcyjna i dopracowana :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie, bardzo stonowany zestaw, wielka klasa!

    OdpowiedzUsuń
  14. Szpilki są tak piękne, że nie mogę oderwać od nich wzroku :)

    OdpowiedzUsuń
  15. zmieniasz się na perfekcyjną Panią prostoty, klasy i elegancji! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie

      Usuń
    2. dziękuję bardzo! aż się zarumieniłam:):* jesteście cudowne!:):*

      Usuń
  16. bluzka jest przepiękna, a złote czubki szpilek idealnie podkreślają odcień burgundu!

    OdpowiedzUsuń
  17. mega mega mega mega... zakochalam sie, klasycznie, niby elegancko ale ta stylizaca ma cos takiego w sobie!!! Po ile spodnie, dostane je jeszcze?
    karo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję pięknie!!:) spodnie jak najbardziej są cały czas w ofercie, więc bez problemu powinnaś je jeszcze dostać, cena: 79,90zł :) pozdrawiam ciepło:):*

      Usuń
  18. jak zaczelam obserwowac Twoj blog jakos zimą myslalm, ze to beda niespecjalne, zwyczajne stylizacje. Mam 3 zakladki na pasku, ulubione blogi, srednie blogi, blogi od biedy. W kazdej 8-11 blogow, W ciagu wiosny "awansowałaś" to srednuch blogow a od ponad miesiaca trzymam Cie w zakładce ulubione blogi :D. Baaardzo milo mnie zaskoczylas od zimy, pozdro
    eli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest mi naprawdę niezmiernie miło czytać takie słowa! dzięki Tobie od rana mam wyśmienity humor i dałaś mi niezłego kopa do działania na cały dzień- nawet kawy nie potrzebuję;) dziękuję ci pięknie za tak cudowne słowa i mam nadzieję, że Cię nie zawiodę i że nadal będzie mnie tu odwiedzać:) pozdrawiam ciepło:):*

      Usuń
  19. You look really beautiful as always! Love the color of your pants, and os course I love your pair of shoes! :)
    Big kisses

    OdpowiedzUsuń
  20. spodnie mają piękny kolor :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń