niedziela, 16 września 2012

neon & gray

Hello:)
Dziś post z zestawem - połączyłam elementy typowo letnie (neonowa sukienka) z jesiennymi (gruby szary sweter) i powstała taka oto mieszanka letnio- jesienna. Jak widać ciężko rozstać mi się z wakacjami, więc nadal staram się przemycić odrobinę słońca do codziennej już szarej rzeczywistości. Zostawiam Was ze zdjęciami i uciekam cieszyć się kończącym się weekendem:)
Pozdrawiam ciepło i zapraszam na mój profil na facebook'u i Instagram:)











sweter - Vero Moda/ sukienka (jako spódnica) - Zara/ szpilki - Zara/ torba - allegro


17 komentarzy:

  1. pięknie wyglądasz Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny ten sweterek:d i butki:d pozdr



    zapraszam do mnie:d

    OdpowiedzUsuń
  3. suuuper! zaispirowałaś mnie właśnie, podkradne Twoj pomysł i również założe dzis sukiene a na nia sweter, dzieki
    elza

    OdpowiedzUsuń
  4. Super secik. Fajne kolory i świetne masz butki!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekna stylizacja :) masz klasę :))

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja jaj ale ładnie wyglądasz:)Śliczne kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  7. spódniczka i kolor ust są super ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. rzeczywiscie jesienno-letnia mieszanka :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo udane połączenie:)
    I świetnie wyglądasz w tej czerwieni na ustach:*
    Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Nawet nie wiedziałyśmy, że połączenie szarego i żółtego koloru tak ładnie wygląda! Buty już przedobrzone chyba ! ;p
    Pozdrawiamy, Donna i Kejt

    OdpowiedzUsuń
  11. Sweterek cudny, bardzo ciekawa stylizacja, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podoba ta stylizacja :) kolorystyka cudna :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne połączenie

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wyglądasz, prosty, ale stylowy zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie połączyłaś tu te wszystkie kolory, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń